Catalunya Tal Cual

Catalunya Tal Cual

El viernes pasado se presentó en Barcelona la Plataforma “Catalunya Tal Cual”, promovida por entidades cívicas, para reclamar a las instituciones catalanas que reflejen la realidad bilingüe de la sociedad, en garantía de la legalidad, la igualdad, la libertad, la neutralidad, la eficacia y la cohesión social. Todos ellos principios de interés general que quedarían asegurados con una administración bilingüe.

Como sabéis, Temps de Dones defiende, también desde la sociedad civil, estos derechos para los ciudadanos catalanes, por lo que mostramos nuestra adhesión a la iniciativa, y acudimos a la rueda de prensa de presentación de Catalunya Tal Cual, representadas por nuestra Presidenta.

Durante el acto se leyó el manifiesto fundacional de esta plataforma, que podéis encontrar en la sección de “documentos” de la web, así como el listado de entidades y personalidades que ya han mostrado su adhesión al mismo.

Os invitamos a sumaros a esta iniciativa entrando en la web de Catalunya Tal Cual y firmando el manifiesto (www.catalunyatalcual.es) porque ahora, más que antes, no podemos quedar de brazos cruzados.

Catalunya Tal Qual

Divendres passat es va presentar a Barcelona la Plataforma «Catalunya Tal Qual», promoguda per entitats cíviques, per reclamar a les institucions catalanes que reflecteixin la realitat bilingüe de la societat, en garantia de la legalitat, la igualtat, la llibertat, la neutralitat, l’eficàcia i la cohesió social. Tots principis d’interès general que quedarien assegurats amb una administració bilingüe.

Com sabeu, Temps de Dones defensa, també des de la societat civil, aquests drets pels ciutadans catalans, de manera que vam mostrar la nostra adhesió a la iniciativa, i, per tant, vam acudir a la roda de premsa de presentació de “Cataluña Tal Cual”, representades per la nostra Presidenta.

Durant l’acte es va llegir el manifest fundacional d’aquesta plataforma, que podeu trobar a la secció de «documents» de la nostra web, així com el llistat d’entitats i personalitats que ja han mostrat la seva adhesió.

Us convidem a sumar-vos a aquesta iniciativa entrant al web de Catalunya Tal Qual i signant el manifest (www.catalunyatalcual.es) perquè ara, més que abans, no podem quedar de braços creuats.